Vračilo izdelka

VRAČILO – NA VOLJO IMAŠ 30 DNI

 

  • IZPOLNI OBRAZEC ZA VRAČILO

Ne glede na izbrani način vračila, moraš paketu z vrnjenimi izdelki priložiti izpolnjen obrazec za vračilo. Izdelke, ki jih želiš vrniti lahko na lastne stroške pošlješ neposredno na naslov našega logističnega partnerja ali pa izbereš enega od brezplačnih načinov vračila.

 

  • IZDELKE ZAPAKIRAJ IN DOSTAVI V ENO IZMED GLS PAKETNIH TRGOVIN ALI LOKACIJ GLS PAKETOMATA (Samo za naročila v vrednosti nad 40 EUR)

V kolikor si ob tvojem naročilu dobil/-a priloženo nalepko za vračilo (RV), jo lahko uporabiš. Prilepi jo na paket, ki ga nato dostaviš v eno izmed GLS Paketnih trgovin ali na enega izmed GLS Paketomatov. Seznam GLS Paketnih trgovin in lokacij GLS Paketomatov najdeš na spletni strani: https://gls-group.com/SI/sl/gls-iskanje-parcelshop.

Če nalepke nisi prejel/-a, pošlji izdelke na naslov našega logističnega partnerja.

 

  • POŠILJANJE PAKETA PREKO GLS PAKETOMATA JE ZELO PREPROSTO:

1. Na GLS Paketomatu izberi opcijo Oddaj paket;

2. Vpiši številko paketa* v GLS Paketomat ali skeniraj črtno kodo;

3. Vstavi paket in zapri vratca;

4. Na ekran Paketomata vpiši svojo telefonsko številko / elektronski naslov, kamor boš prejel/-a številko za sledenje pošiljki.;

5. Paketu lahko slediš na https://gls-group.eu/SI/sl/sledenje-posiljki.

*V kolikor si nakup opravil/a kot registrirani uporabnik in je naročilo presegalo vrednost 40 EUR, najdeš številko paketa na nalepki za vračilo, ki si jo prejel/-a v paketu skupaj z izdelki.

 

  • PRIJAVI SE V SVOJ UPORABNIŠKI RAČUN IN NAROČI BREZPLAČNO VRAČILO PREKO KURIRJA (samo za naročila v vrednosti nad 40 EUR)

Izdelki iz tvojih naročil nad vrednostjo 40 EUR bodo na voljo na tvojem računu, v zavihku Vračila.

Označi izdelek, ki ga želiš vrniti, izpolni elektronski obrazec in počakaj na prihod kurirja, ki bo s seboj prinesel nalepko za vračilo.

Če v zavihku Vračila svojih izdelkov ne vidiš, jih moraš na lastne stroške poslati na naslov našega logističnega partnerja.

 

  • VRAČILO IZDELKOV NA LASTNE STROŠKE

Če si naročilo oddal/-a kot registriran uporabnik, vrednost tvojega naročila pa ni presegla 40 € ali pa si naročilo oddal/-a kot neregistrirani uporabnik, lahko izdelke vrneš na lastne stroške.

Obrazec za odstop ali katero koli drugo nedvoumno izjavo o odstopu lahko izpolniš in oddaš tudi elektronsko.

Zapakirane izdelke skupaj z izpolnjenim obrazcem za vračilo pošlji na naslov: General Logistics Systems, logistične storitve, d.o.o., Cesta v Prod 84, 1129 Ljubljana

 

  • POČAKAJ NA VRAČILO KUPNINE

Vračilo kupnine bo obdelano v 14 dneh od dneva, ko bomo preverili prejet paket v našem skladišču. Potrdilo o prevzemu vrnjenega blaga in vračilu kupnine ti bomo poslali po elektronski pošti.

Več informacij lahko poiščeš na naši spletni strani: https://answear.si/a/vracilo-izdelka

 

Obrazec za vračilo