Pogosta vprašanja

Ali pa izberi temo in preveri spodnje odgovore

SLUŽBA ZA POMOČ STRANKAM

Kako se lahko obrnem na službo za pomoč strankam?

Za vsa vprašanja ali dodatne informacije se prosimo obrnite na Službo za pomoč strankam na +386 27074102 od ponedeljka do petka od 9:00 do 17:00 ali preko e-naslova [email protected].

Kdaj se lahko obrnem na službo za pomoč strankam?

Služba za pomoč strankam vam je na voljo od ponedeljka do petka od 9:00 do 17:00.

Ali lahko zaposleni v službi za pomoč strankam naroči izdelke v mojem imenu?

Uslužbenec službe za pomoč strankam nima možnosti oddajanja naročila v imenu stranke. Vse transakcije sprejemamo elektronsko preko samostojnega nakupa na spletni strani trgovine www.answear.si.

KODE ZA POPUST / ANSWEAR CLUB

Ali lahko za eno naročilo uporabim kodo za popust in Answear Club točke?

V primeru posameznega naročila ni mogoče naenkrat koristiti Answear Club kode za popust in točk. Obeh možnosti popusta ni mogoče kombinirati.

Ali lahko za eno naročilo uporabim več kod za popust?

Pri oddaji naročila lahko koristiš samo eno kodo za popust. Kode za popust se ne združujejo.

Ob prijavi na e-novice nisem prejel/-a kode za popust. Kaj naj storim?

Preveri vse mape v tvoji e-pošti, včasih lahko e-pošta pristane v nezaželeni pošti (spam). Če še vedno ne najdeš svoje kode, kontaktiraj našo službo za pomoč strankam na številko +386 27074102 ali pošlji e-poštno sporočilo na naslov [email protected].

Ne morem uporabiti kode za popust. Kaj bi lahko bil razlog?

Prepričaj se, da je bila koda za popust pravilno vnešena (bodite pozoren/-na na posebne znake, presledke). Pomembno si je zapomniti, da imajo nekatere kode za popust omejeno časovno obdobje ali pa veljajo samo za določene artikle. Vabimo te tudi, da kontaktiraš našo Službo za pomoč strankam na številko +386 27074102 ali pošlješ e-poštno sporočilo na naslov [email protected]. Naše osebje bo preverilo, kaj je razlog, da tvoja koda ne deluje.

Na moj e-mail je prispel rojstnodnevni bon. Kaj to pomeni?

Za naše člane Answear Club-a smo pripravili poseben rojstnodnevni bonus. Dan pred vpisanim datumom rojstva ti bomo poslali bonus v obliki dodatnega "denarja". Bonus se samodejno prišteje k stanju na tvojem računu. Velja 30 dni, v tem času pa je potrebno naročilo oddati z uporabo sredstev AC.

Zakaj moram ob prijavi v Answear Club vpisati datum rojstva?

Vnos rojstnega datuma je potreben zaradi statističnih razlogov, pa tudi z namenom prejema rojstnodnevnega bona.

Kako lahko izkoristim Answear Club točke pri spletnem naročilu?

Zbrane točke lahko izkoristiš za plačilo tvojega nakupa. Answear Club točke zmanjšajo vrednost izdelka na osnovi njegove prvotne cene. Zahvaljujoč točkam lahko znižaš ceno izdelka do 50 % od njegove prvotne cene. V kolikor izbereš znižan artikel, točke znižajo prvotno ceno, vendar le do vrednosti 50 %. Da lahko tekom nakupa koristiš točke, se je potrebno prijaviti v svoj uporabniški račun in v košarici klikniti na možnost ŽELIM KORISTITI ANSWEAR CLUB SREDSTVA.

Zakaj v svoji košarici ne morem koristiti vseh Answear Club ugodnosti?

Answear Club točk ne moreš koristiti v naslednjih primerih:

  • točke še niso aktivne. Točke se aktivirajo 30 dni po nakupu;
  • v košarico si že vnesel/-la kodo za popust;
  • v kolikor je cena izdelka že znižana za 50% od svoje prvotne cene.
Kdaj se točke v primeru vrnitve izdelka ponovno aktivirajo?

Točke so ponovno aktivne za uporabo 1 dan po prejemu potrditvene e-pošte o prejemu vrnjenega izdelka.

Kako lahko postanem Answear Club član?

Za Answear Club članstvo je potrebno odpreti uporabniški račun na spletni strani trgovine. Obstaja več možnosti:

  • v densem kotu spletne strani;
  • tekom nakupa izberi opcijo "Odpri uporabniški račun".

NAČINI PLAČILA

Kako lahko plačam naročilo?

Dostopni sta dve možnosti plačila:

  • ob dostavi se pošiljka plača kurirju. Možno je plačilo po povzetju* ali s plačilno / kreditno kartico;
  • spletno plačilo preko sistema PayU.
  • Google Pay, Apple Pay 

*Strošek plačila po povzetju znaša 0,5 EUR.

TEHNIČNE TEŽAVE

Kako se lahko odjavim od novic?

V vsakem e-poštnem sporočilu, ki ga prejmeš, se nahaja povezava za odjavo. Seveda nam lahko pošlješ tudi elektronsko sporočilo o odjavi na naslov [email protected]

Ali je moj račun lahko blokiran?

Upravitelj trgovine ima pravico blokirati račun v primeru kršitve Pravilnika. Če je prišlo do takšne situacije, nas kontaktiraj in rešili bomo tvojo težavo.

Od Answear.si nisem prejel/-a e-pošte. Kaj naj naredim?

Prosimo, preveri, če se e-poštno sporočilo nahaja v mapi nezaželjena pošta (SPAM). Preveri, da imaš v svojem uporabniškem računu vnesen pravilen e-poštni naslov. V kolikor si pravilno vnesel/-la svoj e-mail naslov, vendar še vedno ne prejemaš naših obvestil (niti v nezaželjeno pošto), kontaktiraj našo Službo za pomoč strankam, ki ti bo pripravljena pomagati.

Želim izbrisati svoj račun. Kako lahko to storim?

Če želiš izbrisati svoj račun, kontaktiraj Službo za pomoč strankam na +386 27074102 ali pošljite e-poštno sporočilo na naslov: [email protected].

Imam težavo pri prijavi v svoj račun. Kaj lahko naredim?

Eden od najpogostejših razlogov za to so situacijo so napačno vpisani podatki za prijavo (napačno črkovan e-pošni naslov ali geslo). V kolikor si pozabil/-a geslo - prosimo, klikni na povezavo "Pozabljeno geslo". Novo geslo bo poslano na tvoj e-poštni naslov. Če se nisi mogel/-la prijaviti, čeprav si vnesel/-la pravilno geslo, se za pomoč obrni na Službo za pomoč strankam, kjer vam bodo pomagali.

IZDELKI

Ali lahko naročim izdelek, ki je že razprodan?

V primeru, da je izdelek razprodan, predlagamo, da uporabiš možnost "Informacije o razpoložljivosti", ki se nahaja v informacijah o izdelku, za katerega trenutno ni na voljo konfekcijske številke. Ko bo izdelek ponovno na voljo, boš od nas preko e-pošte prejel/-a obvestilo.

Kako lahko dobim potrditev, da je izdelek ponovno na voljo v spletni trgovini?

Uporabi možnost "Informacije o razpoložljivosti izdelka", ki se nahaja zraven vsakega izdelka.

Kako najhitreje poiščem željeni izdelek?

1. Z uporabo iskalnika v zgornjem desnem kotu spletne strani,

2. Z brskanjem po glavnem meniju (na vrhu strani) in z označevanjem izbranih kategorij, ki te zanimajo

POŠILJKA IN DOSTAVA

Kakšen je strošek poštnine?

Naročila v vrednosti nad 50 EUR in več dostavljamo rezplačno. Če je tvoje naročilo manjše kot 50 EUR, je strošek poštnine 4,50 EUR. Strošek poštnine bo prištet k vrednosti naročila ob zaključku nakupa.

Kako hitro lahko dobim naročen izdelek?

Čas dostave je odvisen od ponudnika storitev, ki dostavlja naše pošiljke.

DOSTAVNA SLUŽBA GLS

Naša pogodba z omenjeno dostavno službo predvideva dostavo v roku treh dni od prevzema* pošiljke.

*Naročila oddana in zaključena od ponedeljka do petka do 20:00 bodo prevzeta s strani dostavne službe še isti dan. Naročila oddana ob sobotah, dela prostih dnevih in praznikih, so običajno predana dostavni službi prvi delovni dan po dnevu, ko je bilo naročilo oddano.

Načini plačila po povzetju:

  • Plačilo z gotovino ali s plačilno / kreditno kartico

PREVZEM PAKETA NA GLS PAKETOMATU

V kolikor si nakup in plačilo izvršil/-a od ponedeljka do petka do 20:00 ure, te bo paket čakal na prevzemni točki (GLS Paketomat) v roku 3 delovnih dni. O možnostih prevzema svoje pošiljke boš obveščen/-a preko SMS sporočila.

Možni načini plačila:

  • Izključno spletno plačilo
Do kdaj moram oddati naročilo in opraviti plačilo, če želim, da je izdelek odposlan isti dan?

GLS:

  • Do 20:00 - pošiljamo še isti delovni dan
  • Po 24:00 uri - pošiljamo prvi ali drugi delovni dan po dnevu oddaje naročila
Kako vem, da je bil moj naročeni izdelek odposlan?

Podatki o trenutnem statusu tvojega naročila so dostopni v zavihku "Moj račun". Poleg tega pa bi moral/-a preko e-pošte prejeti tudi informacije o trenutnem statusu tvojih naročil (npr."naročilo je v obdelavi", "naročilo je poslano" itd.)

Ali lahko prejmem pošiljko v soboto?

Trenutno je dostava mogoča samo ob delavnikih.

Kaj lahko storim, če je kurir dostavil poškodovan izdelek, vendar ni bil izveden protokol o poškodbi pošiljke?

V primeru, da je prišlo do poškodbe pošiljke tekom transporta, je reklamacija otežena, vendar jo je mogoče realizirati. V kolikor pošiljka ni imela predhodnih poškodb, je potrebno napisati zapisnik/poročilo o škodi. Prosimo, preveri, ali dokument opisuje dejansko stanje pošiljke. Pazi, da izdelek ostane v originalni embalaži. To je izjemno pomembno za pozitiven odgovor na tvojo pritožbo.

Ali lahko prestavim datum dostave na drug datum?

Seveda je možno, vendar pod pogojem, da pošiljka iz skladišča še ni bila predana kurirju. Če je tvoje naročilo v procesu priprave, se obrni na Službo za pomoč strankam. Pod "Opombe naročil" lahko napišeš zahtevo za kasnejšo pošiljanje pošiljke. Pošiljanje pošiljke se lahko odloži za maksimalno do 7 dni.

Ali me bo dostavljalec kontaktiral preden bo pošiljko dostavil?

Ker kurirji prejemnika pred dostavo niso dolžni kontaktirati, ti tega ne moremo zagotoviti. Čeprav je to samostojna odločitev posameznih dostavljalcev, lahko iz izkušenj povemo, da dostavljalec največkrat kontaktira stranko po telefonu na dan dostave, zjutraj. Dostavno podjetje GLS pošilja SMS sporočila z informacijami o tem, kdaj bo dostavljalec dostavil naročilo (npr. med 12 in 14 uro) ter o možnostih preusmeritve pošiljke na Prevzemno točko ali GLS Paketomat.

NAROČILO

Navodila po korakih, kako oddati naročilo

1. Ko izbereš željeni izdelek, izberi željeno velikost in klikni "Dodaj v košarico"

2. V zgornjem desnem kotu zaslona najdeš gumb nakupovalne košarice, kjer lahko preveriš njeno vsebino.

3. Ko si izbral/-a vse izdelke, ki jih želiš kupiti, klilni na "Naroči"

4. Če si registrirani uporabnik, izberi možnost "Imam uporabniški račun". Če uporabniškega računa nimaš, izberi možnost "Ustvari uporabniški račun"

5. Izpolni vsa zahtevana polja in klikni "Na blagajno"

6. Izberi način plačila

7. Klikni "Naroči in plačaj" za zaključek nakupa.

Ali moram biti registrirani uporabnik za naročanje izdelkov?

Naročilo lahko oddajo samo prijavljeni uporabniki. Tako bo mogoče spremljati stanje naročila, spremljati pošiljko, pregledovati zgodovino nakupov, sodelovati v tekmovanjih in promocijskih kampanjah, uporabljati program zvestobe Answear Club in brezplačno vračati izdelke.

Ali mi lahko izdelek pošljete na drug naslov, kot je naveden v mojem računu?

Naročeni izdelki se pošiljajo na naslov, ki ga je kupec navedel ob naročilu. Pred oddajo naročila lahko klikneš na gumb "Dodaj drug naslov".

Ali lahko spremenim svoje naročilo?

Prosimo, obrni se na našo Službo za pomoč strankam. Zaposleni bodo preverili status tvojega naročila in potrdili možnost željenih sprememb (npr. Spremeba naslova dostave ali zprememba izdelka).

Plačila ni bilo mogoče dokončati. Kako lahko zaključim transakcijo?

Naročilo lahko poravnaš z vpisom v svoj uporabniški račun, kjer lahko urediš podrobnosti naročila. Tam najdeš povezavo za dokončanje transakciije. Plačilo lahko izvedeš s klikom na povezavo za zaključek nakupa, ki jo boš prejel/-a preko e-pošte po oddaji naročila (npr. preusmeritev na ZAKLJUČI NAKUP).

Naredil/-a sem spletno transakcijo, denar je bil odtegnjen z mojega računa, vendar še vedno vidim, da je naročilo neplačano. Kaj lahko storim v tem primeru?

Na naslov [email protected] pošlji e-poštno sporočilo s potrdilom o plačilu. Težavo bomo poskušali rešiti in te kontaktirali v najkrajšem možnem času.

Ali lahko prekličem spletno naročilo?
  1. Naročilo lahko prekličeš tudi tako, da se prijaviš v svoj uporabniški račun. Naročilo lahko prekličeš, dokler se ne začne izvajati, tj. dokler ne prejmeš e-poštnega sporočila "Vaše naročilo je bilo posredovano v naše skladišče.". Če je ob izbranem naročilu vidna povezava "Prekliči naročilo", je preklic možen. Ta možnost je na voljo le omejen čas, zato je, če je ne vidiš pri naročilu, prepozno, da bi ga sam/a preklicali. Če ste v dvomih, se obrnite na službo za pomoč strankam.
  2. Kontaktiraj našo Službo za pomoč strankam na [email protected] ali na telefonsko številko +386 27074102. Naše osebje bo preverilo, v kateri fazi je vaše tvoje naročilo in potrdilo možnost preklica.
Ali lahko zamenjam kupljeni izdelek?

Menjava izdelkov na Answear.si se ne izvaja. Če želiš drugačno konfekcijsko številko ali drugo barvo izdelka, je potrebno izdelek najprej vrniti v skladu s pogodbo o preklicu nakupa in nato oddati novo, samostojno naročilo za želeni izdelek.

VRAČILA IN REKLAMACIJE

Koliko časa moramo čakati na rešitev reklamacije?

Reklamacije se obravnavajo takoj, a v roku največ 15 dni po prejemu izdelka, na katerega je bila podana reklamacija.

V katerem roku lahko vložim reklamacijo na izdelek?

Zakonski rok za vračilo in reklamacijo vseh kupljenih izdelkov v naši spletni trgovini je 2 leti od dneva nakupa.

Kako lahko izvedem reklamacijo na izdelek?

1. Prenesi obrazec za reklamacijo (.PDF), ga natisni in izpolni. Brez priloženega obrazca ali napačno izpolnjenega dokumenta reklamacije, žal, ne bomo mogli sprejeti.

2. Če nimaš možnosti tiskanja obrazca za reklamacijo, ga lahko napišeš tudi ročno v skladu z navodili, ki so na voljo na isti spletni strani.

3. Izdelek, za katerega si vložil/-a reklamacijo skupaj z obrazcem za reklamacijo pošlji na naslov: General Logistics Systems, logistične storitve, d.o.o., Cesta v Prod 84, 1129 Ljubljana

4. Reklamacije se obravnavajo najkasneje v 15 dneh od prejema.

5. V primeru, da bo tvoja reklamacija sprejeta, bo poškodovan izdelek zamenjan s pravim ali kakšnim drugim izdelkom iste vrednosti. V kolikor to ni mogoče (npr. izdelka ni na zalogi), ti povrnemo znesek kupnine izdelka. OPOMBA: Če izdelek, ki ga želiš reklamirati, pošiljaš na lastne stroške, izberi varne načine dostave, npr. dostavne službe ali pošiljko s potrdilom o dostavi. Prosim, da nam ne pošiljaš paketa po povzetju – tehničnih možnosti za prevzem takšne pošiljke nimamo.

Ali lahko vrnem spodnje perilo?

Spodnje perilo, tako kot vse druge izdelke, ki jih ponujamo, je možno vrniti v 30 delovnih dneh od prevzema pošiljke. Ne pozabi, da mora biti vrnjeno blago v originalni embalaži in z etiketami. Blago ne sme imeti znakov uporabe.

Kako poteka vračilo kupnine po vračilu izdelka?

Vračilo kupnine za vrnjen izdelek poteka na enak način, kot je bilo opravljeno plačilo. V primeru spletnih plačil se povračilo izplača na račun, s katerega je bilo opravljeno začetno plačilo. V primeru plačila po povzetju, nam v obrazcu za vračilo izdelka pošlji številko svojega bančnega računa, sredstva pa bodo nakazana na tvoj račun 14 dni po prejemu tvoje pošiljke.

Kje lahko preverim stanje vrnjene pošiljke?

Če si naročeno blago vrnil/-a preko uporabniškega računa, lahko stanje preveriš tako, da se prijaviš v svoj račun in izbereš »Vračilo«. Takoj, ko je vračilo sprejeto, boš prejel/-a obvestilo preko e-pošte na naslov, naveden v naročilu.

V katerem roku je rešen postopek vračila denarja?

Skladno z vsemi pravili in predpisi o vračilu, lahko postopek vračila denarja traja od 5 do 14 dni, od dneva dostave tvojega vrnjenega izdelka v naše skladišče.

Izdelek sem vrnil/-a preko svojega računa. Katere dokumente moram pripraviti za kurirja?

Kurir mora imeti etiketo za vračilo izdelka. Paketu, ki ga vračaš, priloži obrazec za vračilo izdelka.

Kako lahko vrnem izdelek prek lastnega uporabniškega računa?

Prijavi se v svoj račun in izberi možnost »Vračilo«. Klikni na "VRNITE IZDELKE", nato označi izdelke, ki jih želiš vrniti in izbiro potrdi na zeleni ikoni. Vpiši svoj naslov in potrdi vračilo izdelka. Ponudila se ti bo možnost prenosa PDF obrazca, ki ga je potrebno izpolniti v primeru vračila izdelkov.

Izdelek želim vrniti prek lastnega uporabniškega računa, vendar izdelek v zavihku Vračila ni viden.

Če izdelek, ki ga želiš vrniti, ni viden v zavihku Vračila, lahko to pomeni, da izdelek ne sodi v kategorijo izdelkov, ki jih je mogoče vrniti:

  • preveri, ali si naročilo oddal/-a kot registriran uporabnik in ali je bila vrednost naročila 40 EUR ali več;
  • nato preveri, ali je morda potekel rok za vračilo izdelka.ok vračila je 30 dni.

Če imaš kakršna koli vprašanja, se obrni na našo Službo za pomoč strankam na [email protected] ali številko +386 27074102.