Dostava in stroški dostave

1. Kurirska služba GLS

  • Stroški dostave

Cena dostave za naročila do 59,99 EUR je 4,90 EUR.

Naročila v vrednosti 60 EUR in več bodo dostavljena BREZPLAČNO!

  • Ali me kurir pred dostavo obvesti?

Na dan dostave pošiljke prejmeš besedilno sporočilo, v katerem te dostavna služba obvesti o številki pošljke, morebitnem strošku, ki ga moraš poravnati ob prevzemu pošiljke, telefonski številki kurirja ter možnosti preusmeritve paketa v GLS Paketno trgovino ali Paketomat. 

V večini primerov kurirji tudi vnaprej pokličejo prejemnike, vendar tega ne moremo zagotoviti - kurir ni zavezan k temu. 

  • Načini plačila po povzetju

Gotovinsko plačilo ali plačilo s plačilno / kreditno kartico.

Strošek plačila po povzetju znaša 0,5 EUR.

2. PREVZEM POŠILJKE V GLS PAKETNI TRGOVINI ALI PAKETOMATU

  • Stroški dostave

Cena dostave za naročila do 59,99 EUR je 4,90 EUR*.

Naročila v vrednosti 60 EUR in več bodo dostavljena BREZPLAČNO*!

*Ob izbiri PETROL, OMV, 3DVA se pri paketih z odkupnino dodatno zaračuna storitev obdelave odkupnine 1,05 EUR; PETROL zaračuna tudi storitev vročanja 0,45 EUR na paket. Pri izbiri GLS Paketomata ni dodatnih stroškov. 

  • Lokacije GLS Paketnih trgovin in Paketomatov

V Sloveniji je na voljo okoli 650 Paketnih trgovin in več kot 200 Paketomatov. Paketne trgovine so vključene v obstoječe trgovine ali bencinske servise, Paketomati pa se nahajajo na območjih z visoko obiskanostjo.

Lokacije vsem GLS Paketnih trgovin in Paketomatov, kamor ti lahko pošljemo tvoj paket najdeš TUKAJ.

  • Obratovalni čas GLS Paketnih trgovin in Paketomatov

GLS Paketne trgovine imajo zelo dolge delavnike, GLS Paketomati pa so na voljo 24 ur na dan.

  • Roki za prevzem paketa

Paketi poslani v GLS Paketno trgovino čakajo na prevzem 5 dni.

Paketi poslani na GLS Paketomat čakajao na prevzem 4 dni.

 

Kaj če pošiljka zamuja?

Prosimo, da se v tem primeru obrnete na našo dostavno službo GLS. 

Kontakt: +386 1 500 11 50 ali +386 1 500 11 90

! Pred prevzemom pošiljke preveri pošiljko. V primeru poškodb med prevozom, pri kurirju napiši poročilo o poškodbah in se obrni na našo Službo za pomoč strankam.

 

Kdaj bom prejel naročeno blago?

Naša pogodba z omenjeno dostavno službo predvideva dostavo v roku treh dni od prevzema pošiljke.

Prijavljeni datumi dostave naročila se lahko spremenijo v primeru odsotnosti stranke, zapletov v stiku med kurirjem in stranko ali nepredvidenih razlogov na strani kurirske službe.

 

INFORMACIJE O VRAČILU BLAGA:

  • Registrirana stranka z naročilom v vrednosti 60 € ali več:

A. BREZPLAČNO VRAČILO S KURIRSKO SLUŽBO GLS
B. BREZPLAČNO VRAČILO PREKO GLS PAKETOMATA

  • Registrirana stranka z naročilom pod 60 €:

C. POŠILJANJE NA LASTNE STROŠKE

Več informacij TUKAJ