Dostava in stroški dostave
1. Kurirska služba GLS
- Stroški dostave
Cena dostave za naročila do 59,99 EUR je 4,90 EUR.
Naročila v vrednosti 60 EUR in več bodo dostavljena BREZPLAČNO!
- Ali me kurir pred dostavo obvesti?
Na dan dostave pošiljke prejmeš besedilno sporočilo, v katerem te dostavna služba obvesti o številki pošljke, morebitnem strošku, ki ga moraš poravnati ob prevzemu pošiljke, telefonski številki kurirja ter možnosti preusmeritve paketa v GLS Paketno trgovino ali Paketomat.
V večini primerov kurirji tudi vnaprej pokličejo prejemnike, vendar tega ne moremo zagotoviti - kurir ni zavezan k temu.
- Načini plačila po povzetju
Gotovinsko plačilo ali plačilo s plačilno / kreditno kartico.
Strošek plačila po povzetju znaša 0,5 EUR.
2. PREVZEM POŠILJKE V GLS PAKETNI TRGOVINI ALI PAKETOMATU
- Stroški dostave
Cena dostave za naročila do 59,99 EUR je 4,90 EUR*.
Naročila v vrednosti 60 EUR in več bodo dostavljena BREZPLAČNO*!
*Ob izbiri PETROL, OMV, 3DVA se pri paketih z odkupnino dodatno zaračuna storitev obdelave odkupnine 1,05 EUR; PETROL zaračuna tudi storitev vročanja 0,45 EUR na paket. Pri izbiri GLS Paketomata ni dodatnih stroškov.
- Lokacije GLS Paketnih trgovin in Paketomatov
V Sloveniji je na voljo okoli 650 Paketnih trgovin in več kot 200 Paketomatov. Paketne trgovine so vključene v obstoječe trgovine ali bencinske servise, Paketomati pa se nahajajo na območjih z visoko obiskanostjo.
Lokacije vsem GLS Paketnih trgovin in Paketomatov, kamor ti lahko pošljemo tvoj paket najdeš TUKAJ.
- Obratovalni čas GLS Paketnih trgovin in Paketomatov
GLS Paketne trgovine imajo zelo dolge delavnike, GLS Paketomati pa so na voljo 24 ur na dan.
- Roki za prevzem paketa
Paketi poslani v GLS Paketno trgovino čakajo na prevzem 5 dni.
Paketi poslani na GLS Paketomat čakajao na prevzem 4 dni.
Kaj če pošiljka zamuja?
Prosimo, da se v tem primeru obrnete na našo dostavno službo GLS.
Kontakt: +386 1 500 11 50 ali +386 1 500 11 90
! Pred prevzemom pošiljke preveri pošiljko. V primeru poškodb med prevozom, pri kurirju napiši poročilo o poškodbah in se obrni na našo Službo za pomoč strankam.
Kdaj bom prejel naročeno blago?
Naša pogodba z omenjeno dostavno službo predvideva dostavo v roku treh dni od prevzema pošiljke.
! Prijavljeni datumi dostave naročila se lahko spremenijo v primeru odsotnosti stranke, zapletov v stiku med kurirjem in stranko ali nepredvidenih razlogov na strani kurirske službe.
INFORMACIJE O VRAČILU BLAGA:
- Registrirana stranka z naročilom v vrednosti 60 € ali več:
A. BREZPLAČNO VRAČILO S KURIRSKO SLUŽBO GLS
B. BREZPLAČNO VRAČILO PREKO GLS PAKETOMATA
- Registrirana stranka z naročilom pod 60 €:
C. POŠILJANJE NA LASTNE STROŠKE
Več informacij TUKAJ