Dostava in stroški dostave

1. Kurirska služba GLS

  • Stroški dostave

Cena dostave za naročila do 49,99 EUR je 4,50 EUR.

Naročila v vrednosti 50 EUR in več bodo dostavljena BREZPLAČNO!

  • Ali me kurir pred dostavo obvesti?

Na dan dostave pošiljke prejmeš besedilno sporočilo, v katerem te dostavna služba obvesti o številki pošljke, morebitnem strošku, ki ga moraš poravnati ob prevzemu pošiljke, telefonski številki kurirja ter možnosti preusmeritve paketa v GLS Paketno trgovino ali Paketomat. 

V večini primerov kurirji tudi vnaprej pokličejo prejemnike, vendar tega ne moremo zagotoviti - kurir ni zavezan k temu. 

  • Načini plačila po povzetju

Gotovinsko plačilo ali plačilo s plačilno / kreditno kartico.

Strošek plačila po povzetju znaša 0,5 EUR.

2. PREVZEM POŠILJKE V GLS PAKETNI TRGOVINI ALI PAKETOMATU

  • Stroški dostave

Cena dostave za naročila do 49,99 EUR je 4,50 EUR*.

Naročila v vrednosti 50 EUR in več bodo dostavljena BREZPLAČNO*!

*Ob izbiri PETROL, OMV, 3DVA se pri paketih z odkupnino dodatno zaračuna storitev obdelave odkupnine 1,05 EUR; PETROL zaračuna tudi storitev vročanja 0,45 EUR na paket. Pri izbiri GLS Paketomata ni dodatnih stroškov. 

  • Lokacije GLS Paketnih trgovin in Paketomatov

V Sloveniji je na voljo okoli 650 Paketnih trgovin in več kot 200 Paketomatov. Paketne trgovine so vključene v obstoječe trgovine ali bencinske servise, Paketomati pa se nahajajo na območjih z visoko obiskanostjo.

Lokacije vsem GLS Paketnih trgovin in Paketomatov, kamor ti lahko pošljemo tvoj paket najdeš TUKAJ.

  • Obratovalni čas GLS Paketnih trgovin in Paketomatov

GLS Paketne trgovine imajo zelo dolge delavnike, GLS Paketomati pa so na voljo 24 ur na dan.

  • Roki za prevzem paketa

Paketi poslani v GLS Paketno trgovino čakajo na prevzem 5 dni.

Paketi poslani na GLS Paketomat čakajao na prevzem 4 dni.

 

Kaj če pošiljka zamuja?

Prosimo, da se v tem primeru obrnete na našo dostavno službo GLS. 

Kontakt: +386 1 500 11 50 ali +386 1 500 11 90

! Pred prevzemom pošiljke preveri pošiljko. V primeru poškodb med prevozom, pri kurirju napiši poročilo o poškodbah in se obrni na našo Službo za pomoč strankam.

 

Kdaj bom prejel naročeno blago?

Naša pogodba z omenjeno dostavno službo predvideva dostavo v roku treh dni od prevzema pošiljke.

*Naročila oddana in zaključena od ponedeljka do petka do 20:00 bodo prevzeta s strani dostavne službe naslednji dan zjutraj. Naročila oddana ob sobotah, dela prostih dnevih in praznikih, so običajno predana dostavni službi prvi delovni dan po dnevu, ko je bilo naročilo oddano.

Prijavljeni datumi dostave naročila se lahko spremenijo v primeru odsotnosti stranke, zapletov v stiku med kurirjem in stranko ali nepredvidenih razlogov na strani kurirske službe.

 

INFORMACIJE O VRAČILU BLAGA:

  • Registrirana stranka z naročilom v vrednosti 50 € ali več:

A. BREZPLAČNO VRAČILO S KURIRSKO SLUŽBO GLS
B. BREZPLAČNO VRAČILO PREKO GLS PAKETOMATA

  • Registrirana stranka z naročilom pod 50 €:

C. POŠILJANJE NA LASTNE STROŠKE

Več informacij TUKAJ