Reklamacija
V skladu s 37.b členom ZVPot-NPB10 (in sledečo navedbo) imate za vse izdelke, kupljene v trgovini Answear.si, pravico do reklamacije za obdobje dveh let od dneva nakupa.
1. Izpolnite obrazec za reklamacijo in ga skupaj z izdelkom, za katerega vlagate reklamacijo, priložite paketu. Obrazec lahko prenesete tukaj. Če nimate tiskalnika, lahko pripravite lasten opis reklamacije, pri čemer lahko sledite navodilom iz našega že pripravljenega obrazca. Priporočamo, da uporabite že pripravljen obrazec, saj vam bo to precej olajšalo vložitev reklamacije.
2. Pošljite paket
Izdelek pošljite v naše skladišče:
General Logistics Systems, logistične storitve, d.o.o.
Cesta v Prod 84
1129 Ljubljana
s pripisom "ANSWEAR.SI - REKLAMACIJA"
3. Počakajte na rešitev reklamacije
Reklamacije se obravnavajo najkasneje v 8 dneh po vračilu izdelka v naše glavno skladišče na Poljskem. V primeru, da je vaša reklamacija sprejeta, bo rešena v skladu z veljavnimi garancijskimi zakoni.
SRS platforma
Če Blago kupite kot potrošnik, imate pravico uporabiti izvensodne načine reševanja sporov in uveljavljanja zahtevkov v obliki interaktivne platforme ODR (Online Dispute Resolution) v skladu z Uredbo Evropskega parlamenta in Sveta (EU) št. 524/2013 z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Platforma ODR je interaktivno orodje za potrošnike iz Evropske unije, s katerim lahko vložite pritožbo. Platforma ODR je na voljo na naslovu ec.europa.eu/consumers/odr.
Obveščamo vas tudi, da nismo dolžni obvezno uporabiti ta sistem reševanja sporov.
Naš naslov elektronske pošte, na katerega nam lahko pišete, je contact@answear.si.