Vodič za nakupovanje

PODALJŠALI SMO ROK ZA VRAČILO DECEMBRSKIH NAKUPOV. Naročila, oddana v obdobju od 22.11.2024 do 31.12.2024, je mogoče vrniti do 31.01.2025!

 

DOSTAVA IN STROŠKI DOSTAVE

1. Kurirska služba GLS

  • Stroški dostave

Cena dostave za naročila do 59,99 EUR je 4,90 EUR.

Naročila v vrednosti 60 EUR ali več bodo dostavljena BREZPLAČNO!

  • Ali me kurir pred dostavo obvesti?

Na dan dostave pošiljke prejmeš besedilno sporočilo, v katerem te dostavna služba obvesti o številki pošljke, morebitnem strošku, ki ga moraš poravnati ob prevzemu pošiljke, telefonski številki kurirja ter možnosti preusmeritve paketa v GLS Paketno trgovino ali Paketomat. 

V večini primerov kurirji tudi vnaprej pokličejo prejemnike, vendar tega ne moremo zagotoviti - kurir ni zavezan k temu. 

  • Načini plačila po povzetju

Gotovinsko plačilo ali plačilo s plačilno / kreditno kartico.

 

2. PREVZEM POŠILJKE V GLS PAKETNI TRGOVINI ALI PAKETOMATU

  • Stroški dostave

Cena dostave za naročila do 59,99 EUR je 4,90 EUR*.

Naročila v vrednosti 60 EUR in več bodo dostavljena BREZPLAČNO*!

*Ob izbiri PETROL, OMV, 3DVA se pri paketih z odkupnino dodatno zaračuna storitev obdelave odkupnine 1,05 EUR; PETROL zaračuna tudi storitev vročanja 0,45 EUR na paket. Pri izbiri GLS Paketomata ni dodatnih stroškov. 

  • Lokacije GLS Paketnih trgovin in Paketomatov

V Sloveniji je na voljo okoli 650 Paketnih trgovin in več kot 200 Paketomatov. Paketne trgovine so vključene v obstoječe trgovine ali bencinske servise, Paketomati pa se nahajajo na območjih z visoko obiskanostjo.

Lokacije vsem GLS Paketnih trgovin in Paketomatov, kamor ti lahko pošljemo tvoj paket najdeš TUKAJ.

  • Obratovalni čas GLS Paketnih trgovin in Paketomatov

GLS Paketne trgovine imajo zelo dolge delavnike, GLS Paketomati pa so na voljo 24 ur na dan.

  • Roki za prevzem paketa

Paketi poslani v GLS Paketno trgovino čakajo na prevzem 5 dni.

Paketi poslani na GLS Paketomat čakajao na prevzem 4 dni.

 

Kaj če pošiljka zamuja?

Prosimo, da se v tem primeru obrnete na našo dostavno službo GLS. 

Kontakt: +386 1 500 11 50 ali +386 1 500 11 90

! Pred prevzemom pošiljke preveri pošiljko. V primeru poškodb med prevozom, pri kurirju napiši poročilo o poškodbah in se obrni na našo Službo za pomoč strankam.

 

Kdaj bom prejel naročeno blago?

Naša pogodba z omenjeno dostavno službo predvideva dostavo v roku treh dni od prevzema* pošiljke.

*Naročila oddana in zaključena od ponedeljka do petka do 20:00 bodo prevzeta s strani dostavne službe še isti dan. Naročila oddana ob sobotah, dela prostih dnevih in praznikih, so običajno predana dostavni službi prvi delovni dan po dnevu, ko je bilo naročilo oddano.

Prijavljeni datumi dostave naročila se lahko spremenijo v primeru odsotnosti stranke, zapletov v stiku med kurirjem in stranko ali nepredvidenih razlogov na strani kurirske službe.

 

NAČINI PLAČILA

PLAČILO PO POVZETJU

Pri izbiri gotovinskega plačila ob dostavi pošiljke:

  • Kurirju plačate pošiljko ob prevzemu.
  • Na dan prejema pošiljke ob sebi ne pozabite imeti točnega zneska, ki ga morate poravnati za svoje naročilo.

 

SPLETNO PLAČILO

Z izbiro spletnega plačila lahko svoje naročilo plačate:

  • s kreditnimi karticami Visa, MasterCard, Maestro --> hitro računovodstvo
  • Google Pay, Apple Pay 

Pri plačilu s kartico ali z elektronskim nakazilom bo vaše plačilo knjiženo "skoraj" takoj in takoj bomo lahko začeli z obdelavo vašega naročila.

V primeru, da plačila ne izvedete takoj ob oddaji naročila, poiščite povezavo za potrditev naročila v e-pošti ali povezavo za dokončanje transakcije v svojem uporabniškem računu. Vse kar morate storiti je, da kliknete nanjo, kar vas bo preusmerilo na spletno mesto spletnega plačilnega sistema.

VPRAŠANJA IN ODGOVORI

Ali dodatno zaračunavate, na primer, plačila s kreditno kartico?
Za izbrani način plačila ne zaračunavamo dodatnih stroškov.

 

VRAČILO IZDELKA

VRAČILO – NA VOLJO IMATE 30 DNI

  • IZPOLNITE OBRAZEC ZA VRAČILO

Ne glede na izbrani način vračila, morate paketu z vrnjenimi izdelki priložiti izpolnjen obrazec za vračilo. Izdelke, ki jih želite vrniti lahko na lastne stroške pošljete neposredno na naslov našega logističnega partnerja ali pa izberete enega od brezplačnih načinov vračila.

  • IZDELKE ZAPAKIRAJTE IN DOSTAVITE NA PREVZEMNO TOČKO (samo za naročila v vrednosti 60 EUR in več)

V kolikor ste ob vašem naročilu dobili priloženo nalepko za vračilo (RV), jo lahko uporabite. Izdelke zapakirajte in paket dostavite na eno izmed prevzemnih mest GLS.  Seznam prevzemnih točk GLS najdete na spletni strani https://gls-group.com/SI/sl/prejeli-paket/sledenje-paketov/gls-lokacije.

Če nalepke niste prejeli, pošljite izdelke na naslov našega logističnega partnerja.

  • PRIJAVITE SE V SVOJ UPORABNIŠKI RAČUN IN NAROČITE BREZPLAČNO VRAČILO PREKO KURIRJA (samo za naročila v vrednosti 60 EUR in več)

Izdelki iz vaših naročil z vrednostjo 60 EUR ali več bodo na voljo na vašem računu, v zavihku Vračila.

Označite izdelek, ki ga želite vrniti, izpolnite elektronski obrazec in počakajte na prihod kurirja, ki bo s seboj prinesel nalepko za vračilo.

Če v zavihku Vračila svojih izdelkov ne vidite, jih morate na lastne stroške poslati na naslov našega logističnega partnerja.

  • POŠILJANJE PAKETA PREKO GLS PAKETOMATA JE ZELO PREPROSTO:

1. Na GLS Paketomatu izberite opcijo Oddaj paket;

2. Vpišite številko paketa* v GLS Paketomat ali skenirajte črtno kodo;

3. Vstavite paket in zaprite vratca;

4. Na ekran Paketomata vpišite vašo telefonsko številko / elektronski naslov, kamor boste prejeli številko za sledenje pošiljki.;

5. Paketu lahko sledite na https://gls-group.eu/SI/sl/sledenje-posiljki.

*V kolikor je bilo opravljeno naročilo v vrednosti 60 EUR ali več, najdete številko paketa na nalepki za vračilo, ki ste jo prejeli v paketu skupaj z izdelki.

  • VRAČILO IZDELKOV NA LASTNE STROŠKE

Če je bila vrednost vašega naročila pod 60 €, lahko izdelke vrnete na lastne stroške.

Obrazec za odstop ali katero koli drugo nedvoumno izjavo o odstopu lahko izpolnite in oddate tudi elektronsko.

Zapakirane izdelke skupaj z izpolnjenim obrazcem za vračilo pošljite na naslov: General Logistics Systems, logistične storitve, d.o.o., Cesta v Prod 84, 1129 Ljubljana

  • POČAKAJTE NA VRAČILO KUPNINE

Vračilo kupnine bo obdelano v 14 dneh od dneva, ko bomo preverili prejet paket v našem skladišču. Potrdilo o prevzemu vrnjenega blaga in vračilu kupnine vam vam bomo poslali po elektronski pošti.

 

REKLAMACIJA

V skladu s 37.b členom ZVPot-NPB10 (in sledečo navedbo) imate za vse izdelke, kupljene v trgovini Answear.si, pravico do reklamacije za obdobje dveh let od dneva nakupa.

 

1. Izpolnite obrazec za reklamacijo in ga skupaj z izdelkom, za katerega vlagate reklamacijo, priložite paketu. Obrazec lahko prenesete tukaj. Če nimate tiskalnika, lahko pripravite lasten opis reklamacije, pri čemer lahko sledite navodilom iz našega že pripravljenega obrazca. Priporočamo, da uporabite že pripravljen obrazec, saj vam bo to precej olajšalo vložitev reklamacije.

 

2. Pošljite paket

Izdelek pošljite v naše skladišče:

General Logistics Systems, logistične storitve, d.o.o.

Cesta v Prod 84

1129 Ljubljana

s pripisom "ANSWEAR.SI - REKLAMACIJA"

 

3. Počakajte na rešitev reklamacije

Reklamacije se obravnavajo najkasneje v 15 dneh po vračilu izdelka v naše glavno skladišče na Poljskem. V primeru, da je vaša reklamacija sprejeta, bo rešena v skladu z veljavnimi garancijskimi zakoni.

 

SRS platforma

Če Blago kupite kot potrošnik, imate pravico uporabiti izvensodne načine reševanja sporov in uveljavljanja zahtevkov v obliki interaktivne platforme ODR (Online Dispute Resolution) v skladu z Uredbo Evropskega parlamenta in Sveta (EU) št. 524/2013 z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Platforma ODR je interaktivno orodje za potrošnike iz Evropske unije, s katerim lahko vložite pritožbo. Platforma ODR je na voljo na naslovu ec.europa.eu/consumers/odr.

Obveščamo vas tudi, da nismo dolžni obvezno uporabiti ta sistem reševanja sporov.

Naš naslov elektronske pošte, na katerega nam lahko pišete, je contact@answear.si.