Čas branja: 2 min 01 Dec 2022

Answear Graphic Design Masters – edinstveni izdelki z umetniškim pridihom

Avtor: Nina
Čas branja: 2 min

Answear Graphic Design Masters je mednarodno tekmovanje, namenjeno umetnikom – grafičnim oblikovalcem, ki so navdušeni nad digitalno umetnostjo, obožujejo modo in uživajo v izzivih. Sprostite svoje ustvarjalne moči in pokažite svetu svojo umetniško dušo – najboljše čakajo nagrade v skupni vrednosti 9.500 evrov!

 

Lifespiration Starts Here – po tem vodilu se tokrat lifespiration išče v svetu oblikovanja in poskuša ustvariti neverjeten spoj umetnosti in mode. Tokrat v projekt Answear Graphic Design Masters vabimo nadarjene ustvarjalce z vsega sveta, ki bodo poudarili lepoto izdelkov iz naše ponudbe, jim dali nov pomen in ustvarili kreativne, presenetljive in izvirne grafike. Ni pomembno, ali ste profesionalni ali amaterski grafični oblikovalec – če ste starejši od 18 let, vzemite miško ali pisalo za tablični računalnik in ustvarite svoje malo umetniško delo.

 

 

Pravila natečaja

Kaj moraš vedeti o natečaju Answear Graphic Design Masters? Tvoja naloga je, da s fotografijami izjemnih izdelkov iz naše ponudbe ustvariš grafiko. Na spletni strani natečaja najdeš gradivo, potrebno za izdelavo grafike – izbrali smo najzanimivejše modne predloge, ki presenečajo z obliko, barvo in očarajo z detajli. Računamo nate in verjamemo, da boš s pomočjo naših produktov ustvaril/a nekaj resnično fantastičnega!

Vse, kar moraš storiti, je, da iz podatkovne zbirke pripravljenih fotografij izbereš zanimive posnetke katerega koli izdelka, nato pa mu z ustvarjanjem presenetljive grafične podobe dodaš nov kontekst. Čas imaš do 31. januarja 2023. Zmagovalci bodo razglašeni februarja 2023! Najboljše čakajo privlačne denarne nagrade – zmagovalec lahko pričakuje 5.000 EUR.

Answear Graphic Design Masters – navdihujoča žirija

O najboljših med najboljšimi bo odločala mednarodna žirija strokovnjakov iz vse Evrope. Njen predsednik je Marcin Franczak – kreativni direktor podjetja Answear s skoraj 20-letnimi izkušnjami pri ustvarjanju vizualne prepoznavnosti največjih modnih znamk in medijev. V žiriji so tudi priznana slovaška ilustratorka Petra Slamková, v Bolgariji rojena Maria Todorova – soustanoviteljica, izvršna in kreativna direktorica agencije Next-DC, ki je svoje izkušnje nabirala v priznanih oglaševalskih agencijah (Havas, Ogilvy&Mather), ter specialist za grafično oblikovanje in modno ilustracijo, umetnik Mitja Bokun iz Slovenije. Pri izbiri zmagovalcev bo žirija upoštevala svoje umetniške in vizualne izkušnje ter vprašanja, povezana z idejo uporabe podobe izdelka, njegovo prepoznavnostjo in idejo, da bi mu dali nov kontekst.

Ostali članki