Čas branja: 3 min 12 Okt 2023

Didriksons: Tople jakne in čudovitim dizajnom

Avtor: Nina
Čas branja: 3 min

Julius in Hanna Didrikson sta na zahodni obali Švedske, v majhni ribiški vasici Grundsund, ustanovila blagovno znamko s preprosto filozofijo: čas je, da se prilagodimo zakonom narave, namesto da jih izzivamo. Od takrat je minilo že več kot stoletje, Didrikson pa še naprej ostaja zvest svojemu konceptu in izdeluje funkcionalna oblačila, ki uporabnikom zagotavljajo udobje ne glede na vreme.

 

Izjemna zgodba blagovne znamke Didriksons

Hanna in Julius sta se spoznala leta 1910 prek ženitvenega oglasa. Po prvem srečanju sta se popolnoma zaljubila drug v drugega. Imela sta enak pogled na prihodnost, razmišljala sta izven okvirjev in videla možnosti tam, kjer so drugi videli le težave. Oba sta na morju izgubila tudi svoje sorodnike. Hanna in Julius sta se odločila, da bosta ribiče v svojih vaseh podprla z izdelavo nepremočljivih oblačil, v katerih bodo lahko preživeli nalive, nevihte in viharje, ne da bi pri tem škodovali svojemu zdravju.


Na začetku so bile tkanine, iz katerih so izdelovali izdelke Didriksons, zaščitene z oljem, da bi se povečala odpornost proti vpijanju vode. V tridesetih letih 20. stoletja je oblačila za ribiče revolucionarno spremenila guma. Novica o odlično oblikovanih vrhnjih oblačilih se je hitro razširila po vaseh ob zahodni obali Švedske, kar je mladi blagovni znamki omogočilo rast na lokalnem trgu.

Konec šestdesetih in v začetku sedemdesetih let, ko so se na trgu pojavile tehnične tkanine, je Didriksons začel izdelovati tudi oblačila za druge uporabnike mode. Blagovna znamka je začela pridobivati na priljubljenosti in je izvažala izdelke zunaj skandinavskih držav. Podjetje Didriksons še danes zagotavlja, da so ustvarjena oblačila udobna in ščitijo tudi pred najtežjimi vremenskimi razmerami.

Praktičen dizajn v skandinavskem slogu

Odlikujejo jo široka paleta izdelkov in zanimive oblike, ki združujejo sodoben slog in odlično izdelavo. Izdelki Didriksons pridobivajo vse več oboževalcev po vsem svetu. Vendar je blagovna znamka še vedno majhno družinsko podjetje, ki ga vodi sto strokovnjakov.

“Vse se začne v našem oddelku v Boråsu. Tu se razvijajo naše zamisli. Izberejo se materiali ter določi in preizkusi funkcionalnost oblačil. Njihovi sestavni deli se oblikujejo in ustvarijo. Na vsaki stopnji proizvodnje sodelujemo z najboljšimi strokovnjaki v panogi,” je zapisano na uradni spletni strani blagovne znamke.

Ostali članki