
V prestižni tovarni Norblin v Varšavi se je pravkar odprla trgovina Answear Concept Store. V estetsko prijetni, nestandardno urejeni notranjosti se moda sreča z ustvarjalnostjo, kar nakupovalno izkušnjo dvigne na najvišjo raven. Odkrijte z nami to edinstveno modno točko na zemljevidu Varšave.
V središču Varšave, na ulici Żelazna, v znani in pogosto obiskani tovarni Norblin, se je pravkar odprla trgovina Answear Concept Store. Trgovina na 2000 kvadratnih metrih površine je razdeljena na območja izdelkov. Vsako od njih zapolnjuje vsestranska in raznolika ponudba blagovnih znamk, kot so Michael Kors, Victoria Beckham, Nanushka, Iro, Diesel, AllSaints, Tory Burch, Missoni, Giuseppe Zanotti, Coach, Swarovski ali Furla, pa tudi adidas, Calvin Klein, Boss, Tommy Hilfiger ali Polo Ralph Lauren.
Vendar je Answear Concept Store več kot le trgovina. To je prostor, kjer nakupovanje postane nepozabno doživetje. Poleg izbranih, ekskluzivnih kolekcij vaših najljubših modnih znamk bodo kupci našli tudi cone za sprostitev ali zabavo in morda modne navdihe. – Odprtje konceptualne trgovine v tej obliki in na tej posebni, skrbno izbrani lokaciji pomeni tudi uresničitev predpostavk naše strategije in zaključek spremembe pozicioniranja Answeara in njegove ponudbe “vrhunskih modnih blagovnih znamk”, pravi Marta Sawicka, direktorica vizualnega marketinga Answear.



Impresivni interier
Pri ureditvi notranjosti konceptualne trgovine imajo ključno vlogo barve, uporabljeni materiali, ki se navezujejo na naravo, in skrbno izbrani detajli, kot so: po meri izdelana lesena tla, nestandardno pohištvo, oblikovano za potrebe trgovine, in umetniške, ogromne vitrine, ki jih je oblikovala Anna Szczęsny, umetnica, znana po sodelovanju z največjimi modnimi hišami.
V trgovino Answear Concept Store sta dva glavna vhoda. Prvi vodi neposredno v območje pametne mode, kjer temnejše barvne kombinacije spodbujajo k odkrivanju bolj elegantnih in prefinjenih predlogov. Drugi vhod pa uvaja svetlejše kombinacije, ki poživljajo vzdušje in predstavljajo bolj ležerne, lahkotne sloge.
- Salon je razdeljen na moški in ženski sektor. Prvo območje je dežela elegance, kjer se temni zaključki in medeninasti poudarki mešajo z naravno lepoto lesa in kamna. Stene, okrašene s prefinjenimi tapetami, se mešajo s temnim ometom, izdelanim po naročilu. Materiali, kot sta pločevina in steklo, ustvarjajo prizor minimalistične prefinjenosti,” opisuje Iwona Kwadrans, vodja notranje opreme pri podjetju Answear.com.
Posebnost trgovine Answear Concept Store so tudi prostorni konfekcijski prostori s počivališčem za spremljevalce, urejeni v svetlih barvah, z velikimi udobnimi kabinami. Med conami se nahajajo dodatne garderobe v obliki zanimivih, prosto stoječih blokov.



Več kot trgovina
Answear Concept Store je prostor, ki presega splošno razumevanje trgovine, v kateri kupujemo že izdelane izdelke. Najbolj pestro in ustvarjalno območje konceptualne trgovine je točka prilagajanja in spreminjanja “Tailor”, kjer lahko kupljene stvari na različne načine personalizirate ali prilagodite svojim potrebam. Točka “Tailor” ponuja tudi krojaške spremembe, od najpreprostejših, kot sta krajšanje in šivanje, do zahtevnejših storitev po individualni ceni. Za umetniško nagnjene je na voljo možnost, da si oblačila, čevlje in torbe prilagodite z markerji in barvami.
V konceptualni trgovini je tudi kavarna Answear x Coffeedesk. Gre za izviren projekt, ki ga obdaja rastlinski zimski vrt, kjer lahko uživate v odlični specialni kavi in še čem. Za najvišjo kakovost ponudbe v kavarni skrbijo baristi iz ekipe blagovne znamke Coffeedesk. Glavna zrna, ki se uporabljajo za kavo espresso in mlečno kavo, so brazilska kava Campo das Vertentes. Poleg tega lahko na kraju samem poskusite različne vrste kave, od fermentiranih do tistih, ki rastejo na vulkanskih tleh ali jih odlikuje subtilen okus po paradižniku.
Trgovina s konceptom je tudi prostor za srečanja kupcev ter ljudi iz sveta mode in kulture. Na dogodkih, ki jih bo organizirala v sodelovanju z blagovnimi znamkami, bo mogoče izvedeti še več o ponudbi izdelkov in zamisli o razvoju blagovnih znamk, ki so na voljo na spletni strani Answear.com. In to je le nekaj načrtovanih dejavnosti, ki bodo potekale v prodajnem prostoru v 2. nadstropju v stavbi “Plater” tovarne Norblin.

Ravnovesje med tehnologijo in resničnimi nakupovalnimi izkušnjami
Prostor konceptualne trgovine Answear je bil ustvarjen z mislijo na zahtevnega kupca. Že pri vhodu jih bodo pozdravili svetovalci, ki niso le prodajalci, temveč imajo predvsem nalogo, da potrošnike resnično podpirajo pri njihovih modnih odločitvah, poznajo trende in so odlično seznanjeni z aktualnim modnim dogajanjem.
- Človek za nas ostaja najpomembnejši, tehnologija pa naj bi samo podpirala proces nakupovanja,” pravi Marta Sawicka in pojasnjuje zamisel o zasnovi potrošniške izkušnje v konceptualni trgovini.

Med napravami so prostorne, inteligentne konfekcijske sobe, ki omogočajo hitro izbiro velikosti ali barve oblačil, ne da bi zapustili konfekcijsko sobo, zasloni v trgovini s povečano matiranostjo za vizualno udobje kupcev in prvič na svetu uporabljeni ultra moderni računalniki na blagajni Elo Touch z dvema zaslonoma za prodajalca in kupca, ki omogočajo interaktivno in pregledno nakupovalno izkušnjo. Poleg tega bo na kraju samem na voljo Pickup Point, ki je postaja za prevzem spletnih naročil, oddanih na spletni strani www.answear.com, z možnostjo pomerjanja naročenih izdelkov in likanja na kraju samem.
Zaradi vseh elementov, ki sestavljajo zasnovo in funkcionalnost trgovine Answear Concept Store, je nakupovanje v njej pravi užitek.