V svoji najnovejši kampanji za sezono jesen-zima 2024 Answear združuje poetične tone z izjemno pozornostjo do podrobnosti. Znamka prikazuje modo, ki ne samo olepšuje, temveč tudi pripoveduje zgodbe – tiste, ki ostanejo z nami za dolgo časa.
Jesen je čas v letu, ki nas spodbuja k razmisleku, kontemplaciji in potapljanju v globoka čustva. Prav tako je trenutek, ko moda dobi poseben pomen – postane ne le izraz stila, temveč tudi manifest naših notranjih vrednot.
Najbolj zapomnljiv element kampanje Answear je osupljiva rdeča kreacija igralke in manekenke Fatime Brunengo. Ta stilizacija, polna moči in značaja, je več kot le čudovita obleka – je manifestacija poguma in samozavesti.
Rdeča je barva, ki vedno pritegne pozornost, vendar v tej stilizaciji postane simbol moči in neodvisnosti,
pravi Marta Sawicka, direktorica marketinga pri Answear.
Stilizacija ne očara le s svojo estetiko, temveč tudi ostane v spominu, ustvarja edinstveno podobo ženskosti. Barva rdeča v kampanji igra ključno vlogo – simbolizira ustvarjalno energijo, strast in drzno vizijo prihodnosti, ki so v skladu s strateškimi cilji znamke Answear.
Rdeča vsekakor pušča pečat v trendih te sezone. Od močnih odtenkov bordo rdeče, do tako imenovane češnjevo rdeče, do posameznih izstopajočih rdečih kosov, oblikovalci drzno vključujejo rdečo v svoje kolekcije, kombinirajoč jo s klasičnimi kroji in modernimi detajli.
Kampanjo spremlja vrsta dodatnih dejavnosti.
V posebni izdaji naše revije z naslovom „Jesen je rdeča“ si podrobneje ogledujemo tudi to barvo – od njene simbolike v umetnosti in modi do zgodb, ki kažejo, kako je barva spodbudila in spodbuja ljudi k ukrepanju.
V Answear Concept Store, edini stacionarni konceptualni trgovini te blagovne znamke, bodo znani stilisti iz revij Elle, MiuMAG in F5 med drugim prikazali, kako sestaviti slog z rdečo barvo.
DJ Zuzanna Okienczyc, ki jo je navdihnila moč rdeče barve, je za nas pripravila seznam predvajanja, ki se nanaša na to edinstveno barvo.
Dokazujemo, da rdeča ni le barva – je intenzivno čustvo in močan izraz, ki ga lahko svobodno uporabimo v jesenskih kolekcijah.
Spot kampanje, posnet v slikoviti Lizboni, je očarljiv s svojo vizualno poetiko. Vsak posnetek je skrbno sestavljen, da poudari lepoto trenutkov, ki jih je vredno ohraniti za vedno. Lizbona s svojo čarobno svetlobo predstavlja popolno kuliso za modno zgodbo, ki je blizu življenju in čustvom.
Za režijo je odgovorna Stella Consonni, ki je priznana zaradi svoje občutljivosti in talenta za zajemanje subtilnih čustev in lepote vsakdanjih trenutkov. Stella odlično ujame to vzdušje in združuje vsakdanjost s pridihom razkošja.
Verjamemo, da vrednost oblačil ni le v njihovi estetiki, temveč predvsem v čustvih, ki jih sprožajo.
To je moda, ki govori o pomembnih trenutkih in pomembnih ljudeh v našem življenju, ki so poleg nas samih edine priče naših spominov.
Kampanja je poklon kakovosti in lepoti. Tako v spletni ponudbi Premium Fashion Brands kot v stacionarni trgovini Answear Concept Store v Varšavi kupci najdete skrbno izbrane izdelke vrhunskih svetovnih blagovnih znamk. To so simboli brezčasnega sloga in elegance, s katerimi lahko izrazite sebe in svoje vrednote.
Moda je za nas več kot le oblačila – z njo svetu pokažemo, kdo smo in kaj nam je pomembno.
Stvari nas spremljajo vsak dan. So zapis naših občutkov in spominov. Lahko nas opogumijo, da posežemo po neznanem, nam omogočijo vstop v zavest nekoga drugega ali se odzovejo na vsakodnevne izzive. Na koncu se umaknejo v ozadje, saj je najbolj dragoceno tisto, kar smo z njimi pridobili.
V novi kampanji za sezono jesen-zima 2024 odenimo življenje v dragocenosti.