Čas branja: 3 min 06 Maj 2024

Odeni življenje v dragocenosti

Avtor: Nina
Čas branja: 3 min

Stvari nas spremljajo v pomembnih trenutkih. So zapis naših občutkov in spominov. Lahko nas opogumijo, da se podamo v neznano. Lahko nam omogočijo, da smo prisotni v zavesti nekoga drugega, ali pa so odgovor na vsakodnevne izzive. Na koncu se umaknejo na zadnje mesto, saj je najbolj dragoceno tisto, kar smo z njimi pridobili. V novi kampanji za sezono pomlad-poletje 2024 smo življenje odeli v tisto, kar je dragoceno.

Začenjamo novo slikovno kampanjo, s katero vas vabimo k razmisleku o življenju in pomembnih trenutkih v njem. Nagovarjamo vas z: “Odeni življenje v dragocenosti”, saj verjamemo, da lahko predmeti obogatijo naš vsakdan. Nekateri nam pomenijo več, ker so lepi in kakovostni. Z drugimi povezujemo izjemna doživetja in spomine, ki jih želimo še dolgo ohraniti v spominu.

Oglejte si oglasni videoposnetek kampanje “Odeni življenje v dragocenosti”:

Stvari pripravijo prizorišče za posebne trenutke. Lahko nam dajo pogum, nam omogočijo, da se znajdemo v določeni situaciji, nam pomagajo, da jo obidemo, saj so za nas kamuflaža ali okras.

-“Moda je oblika zunanjega manifesta, ki odraža naše vrednote, humor, distanco do sebe ali njeno pomanjkanje. Iz nje je razvidno, kdo smo ali kako ustvarjamo sami sebe. To počnemo tako, da nosimo suknjič, majico, obleko, športne copate ali uhane. Te “stvari” dobijo drugi, še dragocenejši pomen. Kajti za nas niso vredni čevlji, ampak dejstvo, da smo v njih pretekli maraton, modra obleka pa je lahko spomin na najlepši sončni zahod nad Barcelono,” pravi Marta Sawicka, direktorica trženja podobe pri podjetju Answear.si.

-V naši kampanji izdelke obravnavamo izjemno, premium, točno tako, kot si zaslužijo. In prav to je pozicioniranje naše ponudbe, o katerem želimo obvestiti naše stranke – dodaja Marta Sawicka.

Stella Consonni vodi kampanjo za Answear

“Odeni življenje v dragocenosti” ni le slogan, temveč ideja, ki bo spremljala dolgoročno komunikacijo Answear.si. Za strategijo in koncept je odgovorna agencija Saatchi&Saatchi Poljska. Navdihujoč video in fotografsko gradivo je bilo posneta v očarljivi Lizboni. Režirala ga je Stella Consonni, priznana režiserka in fotografinja, ki je sodelovala pri kampanjah za blagovne znamke, kot so Gucci, Burberry in Vogue.

-“Stella je odlično ujela bistvo tistega, kar želimo sporočiti v novi podobi spletne strani Answear.si”, to je ravnovesje med modo, vsakdanjim življenjem in resničnimi vrednotami. V njenem delu lahko vidite veliko srčnosti in pozornosti do podrobnosti. Rezultat tega so izjemne, nepozabne kreacije,” poudarja Marta Sawicka.

Oglejte si zakulisje video produkcije:

Brazilska igralka in model Fatima Brunengo je postala obraz kampanje “Odeni življenje v dragocenosti”. Njeni stajlingi, v katerih se pojavlja na platnu, odražajo kakovost in prepoznavnost sloga Answear.si. Vsak kader je mikrozgodba, ki sestavlja poetično zgodbo, ki združuje modo in življenjski slog.

Premium modne znamke

Nova kampanja, ki temelji na ideji “Odeni življenje v dragocenosti”, je del dolgoročne komunikacije, ki družbo Answear umešča v segment vrhunske mode. V naši ponudbi boste našli skrbno izbrane izdelke več kot 500 ekskluzivnih svetovnih blagovnih znamk, kot so Boss, Polo Ralph Lauren, Calvin Klein, Liu jo, Pinko, Michael Kors, Torry Burch, Swarovski, Diesel, Moschino Jeans, Victoria Beckham ali Furla. Naša kampanja bo istočasno prisotna na vseh 12 trgih, na katerih deluje Answear.

Z novo komunikacijsko platformo vam odpiramo navdihujoč svet izvirnih modnih stilov in oblikovalskih kolekcij. Pokažemo, da je slog bistvo izbir in izkušenj, pa tudi ljudi in krajev, s katerimi smo povezani in ki nam ostajajo v dragocenem spominu. Pri vsem tem moda postane izraz vrednot, nakupovanje pa edinstvena izkušnja, ki nam prinaša kakovosten razpon občutkov.

Ostali članki