Answear modni blog
V svoji najnovejši kampanji za sezono jesen-zima 2024 Answear združuje poetične tone z izjemno pozornostjo do podrobnosti. Znamka prikazuje modo, ki ne samo olepšuje, temveč tudi pripoveduje zgodbe – tiste, ki ostanejo z nami za dolgo časa.
Udobje na prvem mestu – to je moto številnih ljubiteljev mode. Nič čudnega, da so balerinke spet na modnih brveh in podirajo rekorde priljubljenosti. Baletni čevlji z ravnim drsenjem so v ospredju mode že več sezon. Kateri model balerink izbrati in kako jih nositi? Damo vam namig!
Toplo, topleje, še topleje. S prvimi sončnimi žarki v naše omare prihaja lahkotnost – čas je za bolj prefinjene modele obutve. V tej sezoni se balerinke v velikem slogu vračajo na modno prizorišče – in ne govorimo o dolgočasni klasiki. Answear.LAB ponuja svežo, modno različico te ikone udobja za naša stopala!
Znamka, ki so jo ustvarile ženske za ženske, ponovno govori o moči sestrstva in pomenu medsebojne podpore. Kolekcija „Sisterhood stories“ slavi sodobne ženske, ki skupaj dosežejo več in želijo to izkušnjo deliti z drugimi.
Answear.LAB ponovno navdušuje z edinstveno kolekcijo, tokrat z zelo močnim sporočilom: NO REGRETS. Kolekcija je drzen manifest moči in poguma, ki ženskam spodbuja, da se soočijo z življenjem neposredno in izjavijo: “Nimam obžalovanj!”. Obraz kolekcije je Marta Dyks — vrhunska manekenka in Diorjeva muza, ki je poleg uspeha v modnem svetu znana tudi po svojem družbenem angažmaju.
Dan žena je več kot le šopek rož in prijazna gesta. Je dan, ko slavimo žensko moč, lepoto in samozavest. Je opomnik, da si vsaka ženska zasluži trenutek zase – trenutek, ko si privošči nekaj, kar jo osreči in ji dvigne samozavest. Pri Answear.si verjamemo, da prava lepota izvira od znotraj, a roko na srce – ko oblečemo nekaj, v čemer se resnično dobro počutimo, je to kot pika na i naši samozavesti. Obleka ne naredi človeka, a prava izbira zagotovo pomaga, da zasijemo v najboljši različici sebe. Uživaj v svojem prazniku, za popestritev pa si preberi 4 dejstva o ženskah, ki jih doslej še nisi poznala.
Valentinovo, praznik zaljubljencev, je pogosto osredotočeno na izkazovanje ljubezni do partnerja. A kaj, če bi letos ta dan posvetili tudi ljubezni do sebe? Ljubezen do sebe je namreč temelj za zdrave in trdne odnose, ki jih gradite z drugimi. Answear vas spodbuja, da si vzamete čas za razvajanje sebe in drugih ter vas poziva, da letos ljubezen izkažete na kreativen in inovativen način.
Ali veš, kako s starimi oblačili do novih dreves? S ponosom in veseljem že drugo leto zapored vodimo projekt Wear&Share, letos v sodelovanju s podjetjem Valtex. Zgodba, ki združuje modo z družbeno odgovornostjo in pozivom po spremembah je dokazala, da oblačila zlahka dobijo novo življenje. Projektu so se pridružile osnovne šole, učenci pa so skupno zbrali skoraj 17 000 kilogramov rabljenih oblačil. Uspeh projekta pa se ne kaže le v številkah – nosi pomembno sporočilo o trajnostnem ravnanju z oblačili in skrbi za okolje.
Pri modi ne gre le za oblačila, temveč za čustva, odnose in zgodbe, ki jih izražamo s slogom. V najnovejši kampanji Answear za sezono SS25 se blagovna znamka osredotoča na drzne primerjave, ki združujejo navidezno različne sloge vrhunskih blagovnih znamk. Tako kot v življenju tudi v modi – kontrasti lahko ustvarijo fascinantne kombinacije.
Ko se srečajo nasprotja in najdejo skupni jezik, iz njihovega medsebojnega navdiha nastane nekaj resnično edinstvenega. V novi različici kampanje Odeni življenje v dragocenosti za sezono SS25 Answear dokazuje, da moda niso le oblačila, temveč tudi čustva, odnosi in spomini, ki jih ustvarjamo vsak dan.
Čeprav je prekomerna stimulacija pojav, ki je znan že vrsto let, je v današnji dobi hitenja vse močnejši. Vpliv pretirane stimulacije na naše duševno počutje je tema tretje izdaje kampanje „Misli nase – notranji mir“. V okviru projekta vam bomo s pomočjo strokovnjakov pomagali spopasti se s prekomerno stimulacijo.